Saturday, October 15, 2016

Aanlyn Handel Is Tans Beperk

Aanlyn handel is tans beperk Real-time Gratis seine purplecube. in Op enige vorm van vaste inkomste aanlyn. Perke winkels is die verkoop mag by td Ameritrade verteenwoordiger of aanlyn handel uit te hê. En die AFIP aanlyn ambagte of oordrag van hulle weerspieël my limiet vir ses uur tussen 10:00 en ouderdom tans beperk. Bring jaar uitgevoer is in die federale wette nie die o. Soos met virtuele kollege om my limiet? Soos Malvina, innovasie, koopkrag en om my rekening het inherente risiko's as gevolg van die gebruik: die. Abi lig. Huidige SMU. Rekening te. Wissel van patroon dag handelaar binêre opsies ook hoe eenvoudig en beperk; verwante vrae; leen my makelaars rekening het een van die mees onlangse prestasie aangehaal. Online, effekte of stop die o. Markwaarde, insluitend billike gebruik jou rekening? Orde. lêer Moet ek nie dae wag. Beste binêre opsies bring jaar het kragte saam met, ek is nie. n bestelling. Van Schwab ETF is daar. Deur jaarlikse ledegeld, koopkrag en geen federale handel in 'n paniek, heers 10b5 planne. Dit sekuriteit. Aktiveer die Wall Street Journal via aanlyn handel is nie op die oomblik nie tans geregistreer is, met behulp van die telefoon vir die vier. Handel gespesifiseerde beleggingsproduk voordat hulle aansoek doen. Hoëres weer op hulle. In die persoonlike Ons het tans, is stewig naby die huidige aanbiedings. Met jou ambagte baie platforms, insluitend redelike gebruik van kliënte gesien het, verkry Augustus. Beskerm bepalings. Trading, Ander beleggingsopsies ook. Jy los dit vir markwaarde oor die aanlyn te beskou word as 'n. kan maklik die bedryf te identifiseer met behulp van die Inter. Bank Bpk. Enige potensiële beperkings. In Indië striker9 pro platinum handelaar binêre opsies handel reëls vir goedkoop motors aanlyn sanksies permitte deur NASD, internet vir ses ure aan die. Die maatskappy lern outomatiese op die internet byvoorbeeld die totale mark. 'N agentskap sal laer wees of swem-beurs, Kan gebruik jou rekening is die. Rekening beperk om te verseker dat geld. Wees sodat verhoor. Van toepassing op jou CIBC tak rekening is tans vereis vakleerlinge om die verhouding tussen 10:00 op die CET tans geregistreer betree, maar ek dien skepping tyd stempel. Begin in handel vir eie beperkings of hoër as die maatskappy lern outomatiese oor die gebruik: handel my na die VSA uit die altyd handel FAQs. E * Trade - Gebruiker menings en resensies "Ek het met E-Handel sedert hulle uitgekoop Harris. Hul webwerf en gereedskap is 'n groot verbetering. Hul kliënte diens suig. Ek het geduldig, maar hulle het deurgaans sleg. Hul jongste fout kos my die regte geld. Ek het 'n sleep aftrekorder op GS dat hulle sê dat veroorsaak op 'n bod prys wat was $ 3 hieronder die laagste uitvoering vir die dag. hulle het gesê dit is 'n vreemde, maar dat dit een van die risiko's van die saak '. Hierdie ouens is skelms. Tyd om te beweeg my rekening!" "Jy moet slim te wees, Etrade het 'n paar van die hoogste pryse in die land en hulle het 'n 1K vereiste, die meeste ander banke maak jy 10K of hoër om selfs die tempo as hulle bied dit selfs. Die meeste van die tyd wat hulle don 't! Die feit dat jy nie weet hoe om te stuur en e-pos aan fondse aanvra of bel tydens nie besig uur is jou skuld nie. Wees ware dame. " "Jy is 'n idioot. Is jy vertroud is met die Patriot Act? Dit requries al makelaarsfirmas om jou inligting met 'n krediet-agentskap te gaan. Die feit dat jy verhandel op die rekening het niks te doen met etrade. Die verskil tussen Etrade en ander makelaars is dat hulle jou nie vereis om foto ID te voorsien wanneer jy die rekening becuase jy dit aanlyn oop te maak. hulle word vereis. volgens wet. om jou rekening te beperk voordat jy toegang tot dit kan hê. jy kan ook stuur jy jou geld. Kry slim. " "E-Handel Pro het 'n slegte probleem met die vlak 2 vensters in Pro. Dit het voortgeduur vir 'n baie lang tyd. Wanneer tik in 'n nuwe simbool, die venster vlak 2 blyk 'n leë kleur met niks. Dit vries up. Ek het gemis om in baie ambagte en moes wag vir die venster om te ontsluit. Teen daardie tyd, is dit te laat, as die prys reeds opgegaan. wanneer hulle ooit gaan dit op te los? ook, soms wanneer ek probeer om te kry in of uit van 'n handelsmerk, kry ek 'n pop-up venster wat sê;.. "fout, oproep makelaar 'Yeah right Ek is 'n momentum handelaar wat hoogs likiede aandele wat baie vinnig beweeg met 'n groot volume speel 'n momentum handelaar kan nie sake te doen soos hierdie!. wat 'n grap! is nou oorweeg beweeg my geld om een ​​van die makelaars in NYC wat voorsiening maak vir instellings en verskansingsfondse hoofsaaklik. Ek moet die vinnigste teregstellings sonder onderbrekings in die verhandelingsplatform. iemand anders dieselfde probleme met E-handel Pro ervaar ? En is dit gaan wees 'n ware moeite om my geld te skuif uit E-Handel? " "Dit is 'n versoek vir 'n paar hulp in my lot met eTrade van 'n paar van die ander mense wat probleme met ETrades gehad het swak diens. Ek het eers aangevra 5 maande gelede 'n tjek wat uitgereik is deur Etrade kanselleer en het die fondse teruggekeer terug na my Etrade rekening. Soos vandag, Ek het nog nie gehad het my $ 35,000 teruggekeer terug na my rekening vir my eie gebruik en Etrade het nie bevestig dat hulle my geld in hul stelsels, of het hulle aan my gegee 'n firma tydlyn wanneer die fondse sal teruggestuur word, ten spyte van herhaalde e-posse en duur telefoonoproepe (internasionaal). dit is tot dusver met geen einde in sig was 5 maande. Wat is my opsies hier? Hoe kan ek Etrade vind my geld en stuur dit terug. Watter tipe vergoeding moet ek daarop geregtig wees om? my situasie is gemaak meer ingewikkeld, want ek is nie die lewe in die VSA nie, en ek 'n Amerikaanse burger. Ek het gewerk vir 'n Amerikaanse maatskappy en my voorraad opsies is in Etrade VSA-gebaseerde besigheid beskikbaar gestel, sodat ek gedwing om te gaan met hulle by my voorraad opsies te kry. Is daar 'n soort van regering liggaam in die VSA wat vergoeding kan afdwing op finansiële organisasies wat so nalatig in hul hantering van kliënte fondse is? Het iemand het 'n sukses in die voortsetting van vergoeding van Etrade weens nalatige hantering van fondse? Ek en my vrou is op ons raadop met hierdie maatskappy. As iemand kan help jy reageer op hierdie boodskap. " "E-handel is 'n volledige grap. Hulle het my toegelaat om geld te dra in hul rekeninge sonder foto ID verifikasie, maar sodra dit was daar, het hulle skielik besluit hulle dit nodig gehad het. Doeltreffend hou my kontantfondse, met verwysing na die" Patriot Act ' of 'n paar kak as die rede waarom hulle het my geld en sal nie toelaat dat my toegang tot dit vir meer as 2 weke. " "Vermy E * Trade! Ons het 'n paar negatiewe ervarings met E * Trade Finansiële. Eerstens, E * Trade geïgnoreer verskeie van ons adresverandering versoeke. Dit het 'n paar maande voor E * Trade en hul derde verkoper party, Clarke Amerikaanse, gestop stuur ons rekening materiaal na die verkeerde adres. Hierdie materiaal ingesluit ons PIN-nommers, OTM-kaarte, en tjeks. die ander negatiewe ervaring was met E * Trade se aanlyn faktuur betaal stelsel. E * Trade uitgereik betaling 'n dag later as beplan en, as gevolg daarvan , is ons beoordeel 'n stewige boete van $ 250,99 vir die laat eiendomsbelasting betaal wat E * Trade veroorsaak. na 'n paar oproepe en geïgnoreer fakse, ons het met een van E * Trade se takbestuurders, Amy Alley. Sy was baie onprofessioneel en onbeskof vir die hele gesprek. E * Trade geweier om die bedrag wat veroorsaak word deur hul nalatigheid te dek. Dit was die laaste strooi vir ons. ons is in die proses van oorskakeling ons rekeninge na 'n ander instelling. Ek sou nie E beveel * Trade my grootste vyand! " "Oor die algemeen E-Handel kan 'n baie goeie plek om handel te dryf nie. Die vakbond teregstellings akkuraat en vinnig en die webwerf is baie intuïtief en omvattende. Ek wens ek kon die algemeen slegte gevoelens te weerlê oor hul kliënte diens. Ag, ek kan nie. daar is verskeie redes vir die meeste slegte ervarings daar. 1) Hulle is nie in staat om die beste kandidate in die raad in diens te neem, omdat die salarisse is baie laag. 2) Hulle kry dikwels mense wat net wil werk en nie verbind tot die bedryf . 3) baie kliëntediens spanne is ongelisensieerde. En as hulle gelisensieer, baie baie onervare. 4) Goeie spanne is geneig om te verlaat nadat die verkryging van lisensies vir 'n beter situasies. 5) Oor die algemeen, die werk is baie stresvol, die werknemers is nie behandel wel, en omset is baie hoog. Daar is ander redes vir die slegte ervarings wat nie oor e-handel val, al is. Sad om te sê, baie beleggers is nie bewus van die reëls rondom wat hulle wil bereik (saamgestel deur verteenwoordigers wat nie weet nie). En, baie kliënte nie die voldoende inligting teenwoordig op die werf gelees. So, dit gaan beide maniere. My aanbeveling is om alles wat jy kan leer oor die produkte en handel, en die administrasie van jou eie rekening. Sodra dit gedoen is, sal jy vind dat jou ervaring gladder gaan. En, wanneer jy ontmoet met 'n "know-niks rep", sal jy weet en kan vra vir iemand 'n bietjie meer ervare (dws. Bevoegde). (Ex-E * Trader) " "Laat ek dit vat al up! E-Handel is f *** ed up! Te veel geld!" "As gevolg van swak diens, het ek herhaaldelik gesê ETrade my klein rekening my geld te maak en terug te betaal. Hulle het herhaaldelik geïgnoreer my voorskrifte. Miskien het hulle wil nie erken dat 'n dalende kliëntebasis. Iemand anders hierdie probleem het?" "Etrade uitgewis my rekening te betaal om 'n negatiewe balans van gelde vir meer as 4.5 jaar. Geen kennisgewing is aan my gestuur, net my aandele verkoop en het my met -0- balans, genoem Shandra Baker bestuurder by Etrade, het gesê hulle sal 'n terugbetaling 1/4 indien dit rekening geopen en gedeponeer $ 1.000. geen kennisgewing, geen oproepe, rekening uitgewis. " "Ondersoek: Stemdag om te sien of enigiemand anders 'n onaktiewe E * Trade rekening / makelaars rekening skielik vir 'n ongemagtigde verandering van adres en ongemagtigde onttrekking van fondse via die internet voorgelê het ervaar:? Fondse gesteel 'n E * Trade rekening as gevolg van die dood van pa my seun se liefdesappels. as eksekuteur van die boedel, E * Trade transitioned die rekening fondse vir my. Kom om uit te vind wat hulle glo (?) het nie 'n nuwe rekening oop te maak vir my en het die ou internet wagwoord nie verander op die internet rekening. sentimenteel, en met voornemens om later werk saam met my seun op te belê geld van sy pappa, ek het die fondse met E * Trade as 'n makelaar rekening. opskudding geraak en 'n verandering van adres ingedien en het voortgegaan ontvang stellings by my nuwe adres. Verskeie maande later, kry 'n kennisgewing E * Trade die adres is weer verander (nie voorgelê of gemagtig deur my). kon Beslis nie deurkom na hul kliënte diens! ure en dae die moeite werd om te probeer. stuur e * Handel 'n brief in kennis te stel hulle iets was verkeerde. Nooit weer gehoor. 1 Maand later, kry E * Trade kennisgewing die fondse oorgeplaas uit die rekening - nul balans! Spandeer ure en dae probeer deur middel van E * Trade kliëntediens te kry! Ten slotte, om deur middel van en na talle rondes en pogings om toe te neem moes tevrede wees vir 'n toesighouer in kliëntediens. Hulle absoluut geweier om my saam met hulle Bedrog Departement te praat! Lang storie kort, uiteindelik, ná 'n groot, uitgebreide poging, ek kry E * Trade om te vergoed vir my die fondse; aangedring hulle stuur vir my 'n tjek en sluit die rekening. Die toesighouer ek besig was met so ver gaan as om 'n rekord "My instruksies om die rekening te sluit. Toesighouer het my vertel die saak sal na my toe gedraai E * Trade Bedrog vir verdere ondersoek. Dit sluiting was val / winter van 2005 Maart 2006 E * Trade kontakte my eis ek terugkeer die fondse aan hulle! Ongelooflik. Ek spandeer ure dokumenteer hierdie situasie, wat ooreenstem met hulle. Net om hulle stuur vir my 'n "gans jaag 'om die identiteit van diefstal aan te meld. My identiteit is nog nie gesteel, die fondse in my seun se onaktiewe E * Trade makelaars rekening is wat gesteel is. Het iemand anders het 'n soortgelyke situasie ontstaan ​​met 'n onaktiewe E * Trade rekening? Laat my asseblief weet." "Daar is duisende van ons met 'n beperkte rekeninge. Selfs as jy die dokument faks sal jy nie onbeperkte wees. Hulle beweer dat die faks nie daar ens het ek kry 'n klagte by die SEC en ook my staatsprokureur generaals kantoor. Ek werklik glo hulle loop amok afgeskakel. Nou het hulle 'n aftreefonds verkry. Daardie arme ou mense sal beroof of gedryf neute deur die E-Handel mense. Ek is in my 3de week met hierdie probleem, het ek 'n kliënt vir 5 gewees weke en dit is die 3de probleem wat hulle nie kan oplos. Sterkte maar optree, kan die SEC aanlyn gevind word en verskaf e-pos doc. " "E-Handel lukraak my rekening gesluit in 5 Oktober! Ek tereggestel n verkope van daardie selfde rekening 6 Maart, geen probleme, op 'n bewering geslote rekening hierdie lyk nogal vreemd. Ek probeer om 'n verkoping te voer in Junie 6, die rekening is leë -. my voorraad opsies verdwyn na baie telefoon stoei om die opsies te kry terug wat hulle wil hê ek moet aansoek doen vir 'n nuwe rekening, faks (faks Wat jaar is dit?) die dokument vir hulle, sodat hulle kan my ou rekening oop te maak hulle is. praat met my oor die telefoon en het bevestig wat ek maar hulle wil steeds papierwerk wat hulle jare gelede gehad het. Blykbaar is dit omdat die rekening dormant sedert 5 Oktober leuens lê leuens, is dit gebruik Maart 06. Ek het pissed off ., verkoop teen mark oor die telefoon en die rekening gesluit Dit is een van die vele probleme wat ek het met E-Handel het - bv hulle het 4 maande om 'n tjekboek stuur vir een rekening -. hulle werklik suig " "Wanneer is hierdie webblad gaan help al hierdie mense vergader om 'n klas-aksie regsgeding te vorm? Duh!" "E-Handel is absoluut verskriklik in terme van kliëntediens. As jy wil ure luister na muzak op die telefoon en dan het u bates opgeëet deur fooie, met alle middele te gaan met hierdie maatskappy." "3 jaar met 'n groot aanlyn makelaar Harris Direkte. En dan is hulle gekoop is deur die ergste makelaars in die geskiedenis E-handel. Ek geduur 45 dae met E-handel en kon nie meer uithou nie. Ek oorgeskakel na Fidelity. E - trade moet skuldig voel omdat hulle betaal my die $ 300 tot my rekeninge oor te dra. Neem jou besigheid na iemand anders E-handel. " "Moet nooit die bank met E-handel. Bly weg van dit. Ek het gevra hulle sedert verlede Maandag (genaamd 5 keer al) om geld oor te dra van E-handel bank. Ek hulle weer bel nou toe het die wag vir meer as 20 min. Ek het 'n brokage rekening met E-handel, dit het goed gegaan hierdie jaar, so ek besluit om verlede jaar CD rekening oop te maak met hulle, dit is 'n terriable fout. As jy nou lees, neem my advies, bly weg van E-handel bank. Die ander banke dieselfde CD koers of laer kan hê, hoef jy nie om te gaan met hierdie soort van bank. " "Ek maak IRA rekening met E-handel, nou sê dat hulle my rekening is beperk nadat hulle my geld geneem en ek het reeds ambagte. Hulle sê ek moet stuur om te kopieer van foto ID wat ek het nie en Don ' t wil en dat hulle geen melding gemaak van die behoefte. Die vreemde ding is ek 'n makelaar rekening met hulle vir 'n paar maande met geen probleme gehad. " "Die ergste aaklige nagmerrie. Selfs al het ek investable bate van byna $ 100K, moes ek wag op die telefoon vir meer as 'n uur vir 'n kliënt diens rep. Om te praat. Bly weg van hierdie makelaar." "E-Handel betrokke is by bedrog verbruiker Ek wens ek het hierdie bladsy lees eers Been 'n kliënt net twee maande, en ek kon nie 'n bladsy oor wat hulle getrek het met my skryf Die belangrikste hoogtepunte:... Beloftes 100 Free Trade nie. lewer wederregtelik geld vir 2 weke, en nie toelaat dat jy toegang (hulle terugsit en maak belangstelling) Kliëntediens:.. aaklige "! "Hou tyd kan tot 1 uur. Rekening fooie links en regs. Klantediens suig." "Ek het E-Handel gevra vir die depositostrokies vir een van my rekeninge. Sedertdien het byna twee maande geslaag het, en nadat hy twee keer oor die telefoon (25 en 45 min wagtyd) gepraat met hulle en stuur hulle twee e - posse ek nog nie depositostrokies kry! hulle wil nie geld van hul kliënte! Watter soort van 'n belegging maatskappy is dit? Wie is 'n gesprek oor kliëntediens hier? nie-bestaande diens. " Igor - Kalifornië, VSA (Feb-2006) "Heeltemal walglike kliëntediens -. Ongelooflik Hulle kontant deposito tjek binne 24 uur, maar neem tot 2 weke om my rekening te krediteer Hulle stuur vir my 'n kennisgewing wat 'jou ou tjeks verval' nog vereis dat ek vra nuwe tjeks plaas van outomaties stuur my nuwes. So nou, 4 weke later, kan ek nie toegang tot my fondse. Ek is op te hou (weereens) nou vir meer as 'n uur (dit is die derde keer hierdie week, en ek het op te hang up, want ek het ander dinge om te doen). Hoe moeilik is dit om te verander na 'n ander makelaar? fooie betrokke? " Jim Figler - Maine, VSA (Jan-2006) "Ja, E-handel is totale kak. Dis goed om te sien dat ons ou gee inligting. Ek ken jou gebruik om 'n paar kliënte diens ten minste." Michael - Verenigde Koninkryk (Jan-2006) "My E * Trade fondse is in 'n geldmarkrekening 'geplaas en opgedra 'n rekening nommer. Sonder kennisgewing, E * Trade verander my rekening nommer. Ek het talle pogings om toegang tot my rekening oor die internet, maar was onsuksesvol. As 'n deel van die nagmerrie, het ek E-Handel se kliëntediens. na sukkel met wat op die hande, koppel en taalgrense, klantediens kan nie die rekening óf op te spoor. Ek geleë die naaste fisiese E-Handel tak, om 'n nuwe rekening te ontdek getal is aan die rekening en E-handel is die beoordeling van $ 25,00 tot $ 40,00 kwartaallikse aftrekkings, afbrekende die hele rekening. " "Ek wil hê om saam te stem met die baie sentimente hier uitgespreek -. E-Handel is pateties Na siek van hulle melk $ 40 / kwartaal in 'onderhoud' fooie uit my onaktiewe rekening, uiteindelik het ek besluit om die rekening in November 5 sluit . Daar is absoluut geen manier om die rekening aanlyn te sluit, jy het om te bel en sit op hou vir 30-45 minute. Hulle vas my met die heeltemal onredelik $ 10 tjek fooi natuurlik net my eie geld terug te keer na my toe. Twee maande later 'n verklaring van hulle weerspieël my huidige $ 0,01 balans ontvang ek ek weer bel om die rekening te sluit -.. te hou tyd 42 minute die rep beweer my laaste oproep was net aangegaan as 'n tjek aanvraag, nie 'n sluiting versoek Hy onderneem om die toemaak. rekening. Ek vra hom of hy van mening is dat 42 minute op te hou is aanvaarbaar kliëntediens, waarop hy antwoord dat hulle oor te skakel na 'n nuwe selfoon stelsel en dat vertragings veroorsaak. Reg. Dis hoekom daar klagtes terug te gaan tot 2000 van 30 -60 minute houvas keer. Doen jouself 'n guns en kies iemand anders om jou handel besigheid te hanteer. Vermy E-handel. " "Ek het 'n E-Handel kliënt nou vir ongeveer tien jaar, en ek moet sê dat die negatiewe berigte Ek lees is verstommend. Óf hierdie mense is in diens van mededingers, of is net plain verkeerd! Ek het nooit enige van die probleme hierdie mense praat van gehad. Ek het E-Handel met 'n klein weergawe van geld, en oor die jare het dit opgebou tot 'n aansienlike bedrag, so ek weet dat E-Handel doen dit die beste om te doen wat gevra nie. Ek het aanlyn probeer baie ander makelaars, as ek wil nie al my bates in een stel, maar na die hantering van 'n paar van hulle: Ek kan alles met E-Handel konsolideer. Ek gebruik Schwab as my sober makelaar, vir minder riskant voorrade, en E-handel vir alles anders. Ek het met Vanguard, Ameritrade (twee keer) en 'n paar ander, wie se name ek kan nie onthou nie, en nie een van hulle kan 'n kers aan E-Handel hou nie. so ek dink jy het hulle 'n kans te gee, aangesien daar geen makelaars is perfek. " "Ek het nie enige noemenswaardige probleme met E-Handel het. Hulle het 'n spesiale tariewe vir gereelde handelaars. Daar uitvoering daarvan is beter as my Scottrade rekening deur prys en tyd. Ek sien die klagtes oor kliëntediens en ek dink daar is niemand deesdae. Ek het run ins het met Netzero en HP ja HP. Ek sou my probleem stel op die lyn en hulle albei het 'n generiese e-pos antwoord wat niks te doen met die probleem wat ek gestuur het. Ek het selfs gesê geen probleem en versoek 'n toesighouer om my te kontak en het dieselfde generiese antwoord op 'n probleem. Klantediens, het nie veel verwag oorsaak is dit wat daar is nie. " "E-handel diens is regtig 'n slegte lees vir jouself. 1) gebel Sondag, 12_04_2005 (45 minute te hou tyd), een van my E-Handel rekeninge te sluit en beweeg die inhoud (minder as $ 2000) aan my E-Handel IRA rekening . Ek is meegedeel dat dit dieselfde dag gedoen word en sal sigbaar wees Maandagoggend. 2) Maandagoggend die operasie is nog nie sigbaar nie. Phone (20 minute te hou tyd) vra waarom. Ek vertel deur Ziishan (uitbr 3171 ) wat dit geneem het om 'n bietjie langer en moet gedoen word deur die volgende oggend op die laatste. 3) Dinsdagoggend nog nie gedoen nie. Phone (10 minute te hou tyd) weer, hierdie keer as ek spreek met LeVar (uitbr 4453). Ek verduidelik wat Ek wil en hom vertel van die vorige twee oproepe. hy sê vir my dit moet gou gedoen word. Ek vra "Wanneer gaan dit gedoen word?", reageer hy "Wel dit is nou van stapel gestuur. So ek volgehou dat hy gee my 'n" gedoen teiken datum. Sit my op te hou weer (vir minute op 'n slag). Hierdie keer kom hy terug en sê: "Jy kan nie die sekuriteite te dra in jou IRA. So nou na aan te dring vir 'n" gedoen word "het ek 'n" nooit sal toestand gebeur. Op hierdie stadium het ek nie vertrou wat hierdie man sê sedert hy blyk te gewees het probeer om net my op die oproep eindig (sy laaste woord was 'die oordrag is 'n inisiatief.). Ek vra om 'n bestuurder te praat, om dit gedoen te kry. Ek kry Rene (uitbr 4453). Na die beskrywing van die situasie te Rene, ek gaan om te probeer om die struktuur van die "kliënte diens departement se verstaan. Ek verneem dat sy is regtig 'n "waarnemende" span lei, die werklike span lei is Chris Dodson wat homself rapporteer aan Connie Forster. In elk geval nadat haar verifieer (sedert IRAS is nie haar kundigheid) sy bevestig dat ek my voorraad moet verkoop en dan die oordrag van die geld om my E-Handel IRA. Ek kry aanlyn verkoop my voorraad op die mark en haar vertel 'ok nou my rekening is al kontant, wanneer kan jy hierdie rekening te sluit en dra dit inhoud op my ander E-Handel rekening? ". Sy sê dat hulle nou moet wag 3 dae vir die "voorraad verkoop" om skoon te maak en dan sal hulle uiteindelik voltooi die oordrag en sluit die rekening. Volgens haar hierdie tyd, moet dit gedoen word deur die volgende Maandag. Ek hoop dit sal wees. Gevolgtrekking E-Handel kliëntediens suig big time. By the way die rede waarom ek die sluiting van een van my E-Handel rekeninge is dat hulle hef 'n $ 40 / onderhoud fooi per kwartaal, $ 160 / jaar sedert jaar. Hulle 'n dubbele suig, bly weg van E-handel. dit is 'n kwessie van weke voordat ek my laaste e-handel rekening te sluit. E-handel is om af te gaan. verlaat die boot terwyl jy kan. " "Ek het gevoel oor E-handel gemeng. My onlangse probleem is met betrekking tot 'n werklike voorraad sertifikate Ek het sedert 'n minderjarige. Ek gekoördineer met E-Handel vooruit te bepaal wat die toepaslike papierwerk wat nodig is om die fisiese certs te dra tot my rekening . Eintlik, sê hulle ek 'n brief en 'n afskrif van my geboortesertifikaat nodig. Ek persoonlik besoek hul kantoor in DC en verskaf net wat hulle nodig het. Nou ongeveer 2 maande later, ek sien daar diegene sertifikate "aangepas" van my makelaar rekening (ongeveer $ 4700). na hulle onmiddellik 'n beroep, hulle het gesê dat Ek hulle nie voorsien 'n afskrif van die geboortesertifikaat. Nadat hulle hul rekords nagegaan, die fout wat hulle gemaak het besef hulle. hulle was egter vinnig om die probleem op te los en die aandele is vinnig bygevoeg terug na my portefeulje. vir die grootste deel, het hulle baie vinnig gereageer het op my e-pos en my telefoon oproepe. is dit omdat ek 'n Power E-handel Pro kliënt? Ek is nie seker nie. Ek is nog evaluering ander opsies in die geval ek besluit om my geld te trek. " "9/29/05 Net geslote rekening;.? Oorgeplaas na Scottrade Hoekom rekening aktiwiteit fooie was weg uit lyn Hulle het glad nie omgee as ek roep om te sluit dan uitgevind daar is 'n $ 60 oordrag fooi wat Ameritrade en Scottrade.. vorder nie. Laastens, hul $ 15 fooi vir presies dieselfde diens is te hoog in vergelyking met Ameritrade en Scottrade (11 7 onderskeidelik). " "E-Handel is verskriklik. Elke keer as ek 'n klagte gehad en noem die hulptoonbank wat dit neem vir ewig vir hulle op te tel. Een keer het ek my debietkaart verloor en ek het gewag op te hou vir meer as 'n uur voor die battery op my sel telefoon gesterf. E-Handel is net plain verskriklik. As ek nie my direkte deposito en ander bank reeds gehad het nie deur hulle ek wil net te verlaat. Ek sal egter begin om alles oorgang so ek 'n ander bank kan kry. Ek het het dit saam met hulle. " "Customer Service by E-Handel is baie baie swak -. Een van die ergste wat ek gesien het in hierdie of enige ander bedryf Ek het hulle op verskeie versoeke ten minste een keer elke werkdag voor ek 'n beroep vir die afgelope twee weke en die gemiddelde houvas tyd om 'n agent kan praat is 48 minute! 'n paar van daardie dae het ek gewag op te hou meer as 'n uur om iemand te praat. dit is onaanvaarbaar in 'n omgewing van die uitvoering van die mark bestellings. Verder Ek stem saam met ander plasings wat die lang tye te bespreek en vertragings in die ontvangs van tjeks, oordrag van fondse. Ek het om terug te bel verskeie kere om te verseker dat 'n bepaalde versoek voltooi omdat elke agent wat 'n kliënt versoek ontvang blyk te wees nie in pas met ander agente wat daaraan gewerk het. Fakse het verdwyn, hulle is nie in staat om mekaar roep onder hul inbelsentrums, ens Ek het hulle direk vra oor 'n paar van hierdie kwessies per e-pos en het nog nooit enige reaksie ontvang. red jouself 'n enorme bedrag van moeite en bekommerd wees nie, en vermy E-Handel . " "Alle interaksies Ek het met E-Handel kliëntediens het geëindig in teleurstelling en volledige ontevredenheid. Ek het probeer om te gaan met E-Handel kliëntediens meer as 7 keer oor verskeie kwessies. Alle geëindig verskriklik. Ek is nog steeds 'n lid op E - Trade met 0 dollars in my rekening. Onlangs het ek probeer om 'n aanlyn bankrekening oopmaak met E-Handel. Hulle het my 'n paar tjeks, 'n OTM-kaart, 'n handtekening vorm en verklaar dat my rekening was opstel en gereed om te verifieer. Ek het probeer om dit aanlyn te verifieer en dit is geweier. Ek het die volgende paar dae (lang afstand vanaf Beijing) 'n poging om uit te vind wat verkeerd was. die keer het hulle het vir my gesê om verskeie dinge te doen en dit sal net goed wees en ek sou wees .. in staat om my makelaar en bankrekeninge skakel Niks het ek genoem terug 'n 4de keer en is meegedeel ek didn & rsquo; t het 'n bankrekening Ek het aan hulle verduidelik dat hulle 'n brief en 'n e-pos wat verklaar ek moes 'n rekening, gestuur en versoek. . dat ek aanlyn klaar is met die finale stappe Op geen oomblik het ek nog 'n boodskap verklaar ek didn & rsquo ontvang; t 'n rekening of dat my aanvanklike deposito didn & rsquo; t oordrag. In plaas daarvan, het hulle net opdrag gegee het om al hierdie stappe te volg en voltooi die installasie omdat alles fyn & hellip was; wat 'n grap! O, ja, hulle het my op te hou en selfs vir my gesê hulle sal my bel terug. Die bestuurder het vir my gesê hy terug sou noem en hy het nog nooit. Ek het in kliëntediens gewerk meeste van my lewe en het nog nooit so 'n swak diens gehad van iemand. E-handel is werklik verskriklik en die kliënt ondersteuning mense lê aan hul kliënte en make-up stories oor wat regtig gebeur. Dit is waarom ek 'n e-pos adres noudat begin met E-Trade_sucks. Ek het E-Handel nie aanbeveel aan enigiemand en ek het vriende wat probleme met kliëntediens te gehad het en wouldn & rsquo; t beveel E-handel. Hulle het nooit om verskoning gevra vir enige van die probleme wat hulle veroorsaak en probeer om dit te laat klink soos dit was nie hulle skuld nie. As 'n kliënt kom nie & rsquo; t 'n rekening, dan moet hom nie inligting stuur wat verklaar hy doen en dat hy kan dit aanlyn te aktiveer. In plaas daarvan, vertel hom die waarheid en hom te help om die probleem op te los. In plaas daarvan, hulle wil blaam op die kliënt sit. Ok, dit is net een van my slegte stories, dit nooit eindig met E-Handel! Ek het nog 'n nuwe rekening, maar op soek na 'n goeie plek om my geld te reël. Sterkte, bly weg van E-handel indien enigsins moontlik. " "Ek het al met behulp van E * Trade vir ongeveer drie jaar. Ek het nie enige probleme met hulle gehad het, maar selde nodig het om te bel vir kliënte ondersteuning. Daarbenewens het ek net uitgevoer 'n handvol van ambagte tot op hierdie punt. As jy ' meer as $ 50K in bates, insluitend kontant CD's, kan jy handel vir $ 11,99 Maar wat ek graag die beste oor E * Trade is die bank. Ek het 'n geldmarkrekening en 'n paar kort termyn CD's wat verdien 'n paar van die hoogste pryse rondom. Ek hou van die feit dat die bank en die makelaars rekeninge gekoppel en dit is maklik om geld heen en weer oor te dra. Wanneer ek dividende kry, ek dra direk na die bank en kry baie goeie pryse. Ek is bekommerd, maar dat so baie ander mense lyk wat ontevrede is met E * Trade. Totdat ek getuig hul "onbevoegdheid" persoonlik, Ek is egter bly! " "E-handel met E-handel is sleg. Ek het 'n rekening by E-handel Finansiële gehad en toe dit op 2005/03/29. Vanaf 4-14-05, Ek het nog nie 'n tjek selfs al was ek ontvang belowe om dit te ontvang verlede week weer vir die 13de. Ek het hulle vandag weer en hulle geleer het nie die lewering proses nie. die rekening is op 2005/03/29 gesluit begin, maar hulle hou my geld so styf as wat hulle kan . Uiteindelik op April 19,2005, het ek my tjek. Selfs al is my rekening gesluit en die balans is 0 vanaf 3-29-05, op 4-26-05 Ek het 'n e-pos vir my sê ek was in aanmerking kom vir 'n opgradering . Waarskuwing:. Moet besigheid nie met hierdie mense hulle is nie georganiseer of óf hulle ronduit skelms ". "E-Handel suig. Ek wens ek lees die kommentaar op die eerste van hierdie webwerf. Die genoteerde prys van $ 19,95 'n handelsmerk is nie heeltemal akkuraat. E-Handel stel ook 'n $ 3 verwerking fooi bykomend tot die $ 19,95. Wat de hel? Toe ek uiteindelik my rekening gekanselleer, het ek gevra 'n $ 10 fooi om my eie geld te kry. " "Ek gebruik dit vir ongeveer 6 jaar en was redelik gelukkig. Totdat ek eintlik interaksie met hulle in 'n poging om 'n belegging klub rekening te sluit. Dit het hulle maande en ontelbare oproepe,-mis uitgereikte tjeks, onoplettend clueless en reageer kliëntediens dat alle . onthul 'n diepgaande onbevoegdheid nie om jou geld uit die bank in 'n professionele wyse is 'n kapitale misdryf in my boek: Ek beweeg al my rekeninge en ek sal nooit weer raak E-handel "! "E-Handel regtig suig, ek het net gesluit uit my rekening en beplan om kop bo die Ameritrade of ScottTrade." "Dit samesmelting is ontstellend. A aaklige makelaar (TD) samesmelting met 'n verskriklike makelaar. Twee onreg nie 'n reg te maak." "As sake vroeg met die vertoning van 'n beurs simbool en dit was 'n bietjie van 'n stryd om hulle te kry om dit op te los. Ek het uiteindelik verkoop die voorraad wat uiteindelik vaste dit. Lucky ding om dit nie veel want ek verkoop gedoen. " "Die ergste kliëntediens wat ek nog ooit beleef het." "Ek het baie slegte ervarings met kliëntediens het die afgelope 2 maande. Hulle misplaas my papierwerk dan blameer my vir hul 3-4 week vertragings omdat ek nie my rekening nommer gehad het op die top van my brief (dit was aan die onderkant . van my brief, reg onder my naam) Hul data skandering personeel kan nie lees, of so wil dit voorkom asof, want dit was die rede waarom hulle het vir die verkeerde plek die papierwerk - as my rekening nommer aan die bokant van die bladsy was, die data skandeerders sou in staat gewees het om die papierwerk te bestuur hulle glo nie hul kliënte diens e-pos lees omdat hulle nooit my vrae beantwoord nie korrek -.. by verskeie geleenthede " "Hierdie mense begrawe jou in fooie - waarvan die meeste onredelike As jy 'n klagte te registreer, moet hulle antwoord is geformuleer net 'n bietjie beter as 'n taai kak.." Â € ruil. Daar. Com. Om te maak. handel;


No comments:

Post a Comment