Wednesday, October 5, 2016

Ryg Die Koala System ( Beginner Friendly )

Thread: Die Koala System (Beginner Friendly) Join Date April 2009 Posts 528 Die Koala System (Beginner Friendly) Goeie dag forex koala. In hierdie post, sal ek graag deel oor hoe 'n mens gebruik maak van die Koala System kan maak vir forex. Die Koala System is geensins 'n vinnig ryk metode vir forex. Daar is geen waarborg dat jy sal baat by hierdie metode. Dit is 'n handel styl wat ek glo help voorkom handelaars uit te voer ambagte teen die tendens en dus verhoog die kans op sukses. Dit kan ook help om te kweek 'n pasiënt en verdedigende handel styl as gevolg van die aard van die stelsel. Nadat hy drie marge oproepe, ek nodig om 'n manier om myself te help. Ek was sneller gelukkige in die invoer van ambagte en dikwels het teen die tendens! Kennis van die pyn, het ek begin om beginners forex forums help. Op 'n dag het ek besluit om 'n blog te begin om deel te beginners meer oor forex. Dit is newbie vriendelik en bevat my forex artikels en menings oor euro / dollar. Daarna het ek begin om te soek hoog en laag na 'n geskikte handel stelsel om myself te help en enigeen wat belangstel. Ek het gevind dat baie stelsels gebaseer op bewegende gemiddeldes en ek hou van die idee as dit was nie 'n vinnige en woedend weg van die saak. Ek het stadig aangepas en persoonlike die verskillende stelsels oor die maande en die koala Stelsel vir Forex Trading is geskep! Die gebruik van MT 4, Ons sit 3 bewegende gemiddeldes op die grafiek. parameters Reëlmatige Toegepas op mediaanprys (High + Lae / 2) n tydperk van 3 (Red). 6 (Green). 9 (Blue) Dit gee ons ons primêre aanwysers. Volgende sit ons 2 bewegende gemiddeldes op die grafiek. parameters Eksponensiële Toegepaste om Slotkoers Tydperk van 200 (Swart) Reëlmatige Toegepas op mediaanprys (High + Lae / 2) periode van 50 (Brown) Dit twee bewegende gemiddeldes sal dien as ons sekondêre aanwysers. Terwyl jy enige waarde kan gebruik vir jou stop verlies en neem wins, in die lig van behoorlike risiko en beloning verhouding en geld bestuur, aanbeveel stelle is 30 SL 30 TP (normaal) 50 SL 50 TP (Uitdagende) 30 SL 50 TP (Baie uitdagende) Hoe meer uitdagende die waardes is, moet die meer akkurate jou inskrywings wees. A koop of verkoop geleentheid sal opduik wanneer die primêre aanwysers word parallel in die rigting van die handel bruin sekondêre aanwyser is in dieselfde rigting en is nie draai in die rigting van die primêre aanwysers. Dit funksioneer as 'n onmiddellike ondersteuning of weerstand te waarsku as die prys dikwels reageer op die bewegende gemiddelde swart sekondêre aanwyser is nie naby die prys aksie en dus nie 'n potensiële sterk steun of weerstand uitsonderlike omstandighede As die stelsel swaar op tendense, is daar sekere marktoestande wat die prestasie van die stelsel aansienlik sal beïnvloed Lae handel volume voorwaardes wat lei tot geen tendense Oormatige daarby van die prys aksie weens wisselvalligheid groot ekonomiese gebeure wat lei tot onverwagte spykers en momentum 'n groot ondersteuning en weerstand / tendens lyn is nie in die onmiddellike omgewing van die momentum. As jy wil weet wat is die ondersteuning / weerstand lyne Ek volg, kan jy dit vind in my euro / dollar Voorspelling oor by my blog. foto voorbeelde Die drie primêre aanwysers is nie konvergerende en die sekondêre bruin aanwyser is in die rigting van die handel en nie draai in die rigting van die prys aksie. Verder is die swart aanwyser is nie waar om te gesien. As jy agterkom, is die prys aksie nie sny bo die groen aanwyser veel. Dit is goed, want as die prys aksie buite die groen aanwyser oormatig doen sny, kan dit 'n versuim om momentum te dui en dus die sein moet word geherwaardeerde. As gevolg van 'n gebrek aan duidelike rigting, die primêre aanwysers begin mengelmoes up soos DNA en dus dui op 'n lae handel sone. Die prys aksie is eenvoudig te klein en wissel van 'n gebruik vir verhandeling te wees. In hierdie geval, die prys aksie is woelig en word aangedui deur die oormatige daarby van die primêre aanwysers. Enige poging om handel te dryf in hierdie toestand kan lei tot 'n mens se stop verlies om getref te danke aan die spykers. Ek sal ook graag om te wys hoe ons kan sien dat die swart aanwyser optree soos 'n ondersteuning hier. Afsluiting Ek persoonlik gebruik die koala Stelsel op die euro / dollar M15 tyd raam. Ek het gehoor van gebruikers vind sukses in ander pare en ek sou graag wou hoor. Onthou dat die koala System is nie 'n vinnige manier om ryk van forex kry en dit nie waarborg jou sukses. Forex is jou eie verantwoordelikheid en jy moet nog steeds die beginsels en konsepte van forex verstaan. Behoorlike geldbestuur. geduld en dissipline is noodsaaklik. Met slegs 'n paar ambagte in 'n week is 'n algemene! Handel veilig. Geredigeer deur trading801; 2012/05/24 by 11:57. Rede: updated stelsel reëls


No comments:

Post a Comment