Wednesday, October 12, 2016

Tag Archives Europese Finansiële Stabiliteit Fasiliteit

26 Oktober 2011 Piek teken uit Europa, maar die mark saamtrekke Ek gee 'n vinnige update op my posisie. Hierdie mark tydren lyk verbasend sterk en laat my wonder of die mark selfs gee om as ooreenkoms isnt gaan vanaand te bereik. Op grond van hierdie kommentaar van Herman Von Rumpoy. dit lyk soos die Europese politici het misluk. Von Rumpoy is die president van die Europese Raad in geval jy dit gemis het! Ek het besluit om die stop op my posisie is om hul oorspronklike posisie nie, maar ek vrees die mark is op die punt om te ignoreer die jongste mislukking. Ek probeer om uit te vind hoekom dit sou wees nie, maar as ek aan die verkeerde kant van die lyn wil ek kante vinnig spring. lees → Prestaties voortgaan; 26 Oktober 2011 - grootste uitdaging in Europa en waarom van China hoef te stimuleer ?! Die grootste bedreiging vir die eurosone is nie 'n Griekse standaard of daaropvolgende besmetting. Dit is nie die bedreiging van 'n bankkrisis of selfs die ineenstorting van die Europa. Verreweg die grootste uitdaging in Europa is die ronduit oneerlikheid van sy leiers. Die euro moet 'n groot projek, maar dit word besonder swak bestuur. Twee weke gelede Luxemburg se premier Jean-Claude Juncker laat glip in 'n onderhoud wat 'n haarsny van 60% ten opsigte was bespreek om dreigende verbandhouer verliese van standaard Griekeland se. Dit is onmiddellik ontken. Blykbaar was die werklike syfer was slegs 21%. 25 Oktober 2011 'n gered fout Ek was baie uitslag Vrydagaand. Ek het opgespring in daardie bedryf 'n bietjie te maklik. Alhoewel ek het gister aand wat ek wil laat loop, Ek het eintlik besluit om dit toe te maak Maandagoggend en het 'n klein verlies. Ek het gedink ek sou die geleentheid om in te kry op 'n beter punt te hê en is reg bewys. Spring in en uit posisies kan normaalweg beskou as saamgestelde n fout, maar in hierdie geval het ek reeds 'n meer basiese fout gemaak. Ek didnt kyk na die stelsel. So dwase. Ek dink ek moet net weer in die regte ingesteldheid te kry, maar jy kan dink hoe kwaad ek was met my toe ek sien die volgende grafiek. 24 Oktober 'n moet lees voor bed Dit is te laat om te wees op 'n Sondagaand. Ek het 'n laaste blik op die FT en het dit gesien. As die skryf korrek is en dit is hoe die EFSF sal gebou word, dan sal dit misluk. Dit kan nie so vinnig soos voorgestel in die artikel gebeur nie, maar dit kan nie werk nie op die lange duur. Dit is ongelooflik om te dink dat dit eintlik die plan! Ek kon ook verwys na hierdie skakel! 23 Oktober speel 'n sterk hand swak? Ive been kyk ontwikkelinge in Europa baie nou saam in die laaste paar dae. Soos altyd positief geluide kom uit die jongste krisis beraad, maar ons moet wag tot Woensdag voor ons kan vertrou wat ons hoor (en dit kan selfs moeiliker om te doen wat dan!). Een het gedink ek het vandag het betrekking op die voortgesette verbintenis Europese politici teenoor die banke aan te moedig om vrywillig verliese aanvaar. Siek wees eerlik ek regtig nie verstaan ​​hierdie posisie. Ek besef dat ek nie 'n party tot wat werklik aangaan agter die skerms, maar hierdie mantra dui vir my die aanneming van 'n paaiend lug. As ek reg hieroor, dan hoekom Europese politici voel hulle nodig het om die banke te paai? lees → Prestaties voortgaan;


No comments:

Post a Comment