Friday, October 7, 2016

Spy Ontleding En Krediet Smeer Handel Tydskrif

SPY Ontleding en Krediet Smeer handel tydskrif. Hallo mense! Ek het vandag besluit om my eie handel tydskrif draad begin in 'n poging om my pyne / stryd / oorwinnings en pret te deel! Na die leer van die dinamika van opsies, en ervaar die slaggate van theta, of tyd verval, het ek besluit om voordeel te trek uit hierdie vat en deur 'n netto-verkoper van opsies deur krediet versprei. Die volgende gedeelte van my strategie: Ek verkoop krediet versprei uitsluitlik op die SPY. Dit is die mees vloeistof en verhandel ENKELE dat die SP 500 indeks spore. Premium is goed op die opsies, en deur die hoogte te bly met die nuus en futures markte, jy tipies sal nie onkant betrap met 'n drastiese sprong een of ander manier. Ek verkoop my krediet versprei rondom etenstyd op Donderdag elke week, en hulle verval die volgende dag, hopelik waardeloos. Ek wil my tyd in die mark te beperk, maar nog steeds kry baie terugslag van theta. Die meeste van die tyd by die middagete, is die dae prys aksie gebak in die huidige prys van SPY. Die enigste groot bekommernis is gapings op of af oornag in Vrydagoggend, maar ons probeer om al daardie basisse met die opsies wat ons verkoop dek. Ek tipies handel Yster Condors wat OTM krediet versprei aan beide die oproep en sit kant. Ons omsluit 'n reeks wat die SPY kan handel in, met hopelik al die opsies verval waardeloos. Ek kyk na ATR (Gemiddelde Ware Range), 20/50/200 DMA's, standaardafwyking, en die mark sentiment te te meet waar elke verspreiding verkoop. Tipies is dit tussen 1,5 en 2 punte weg van die huidige verhandelingsprys. Dit hou ons weg van die handel vlakke, maar nog steeds in staat stel om iewers maai tussen 6-8% opbrengs per week. 10-12% is verkrygbaar as jy 'n beduidende tendens sien. Sodra ek verkoop die versprei, ek het 'n afgesette verkoop ten einde op die hoë en lae kant as dit begin om handel te dryf waar een van ons verkoop opsies bene gaan in die geld. Die versprei werk perfek as die gedrukte Vrydag laat die krediet verspreiding van die geld, maar my doel is om nie eens die SPY handel naby dié vlak, die verlaat van die stop in plek. Elke dag het ek kyk na die Sluiting Print video van MrTopStep, wat is 'n groot kort opsomming van die saak die dag se. Ek kyk weekliks ook die weeklikse video geblus deur Alpha tendense. Ek geniet dit ook lees die blog en Facebook poste van Sang Lucci. Die poste oor te Evil spekulant is top sowel.


No comments:

Post a Comment