Friday, October 14, 2016

Radu Harga S - Instablog

Radu Haraga se Instablog Book Review - "Forex op Vyf uur 'n week: Hoe om geld te maak Trading op jou eie tyd" deur Raghee Horner 2 kommentaar 16 Februarie 2010 03:33 Raghee Horner het daarin geslaag om 'n taal-toeganklike en tog interessant forex boek te skryf. Jy kan dit nie vind hier die finale waarheid oor forex, maar aan die einde van hierdie was 'n aangename lesing. En dit maak die boek die moeite werd om te lees. Onlangs het ek is op soek deur baie forex boeke, probeer om vinnig nodig klim die steil leerkurwe. Wat nodig is om hierdie te omskep in 'n voltydse beroep. In die begin het ek gedink dit was maklik, aangesien die meeste van die beginner handelaars dink. Lees net 'n paar boeke en toets 'n bietjie die platform vir die handel forex pare, maak nie saak wat dit is: Meta of Meta Trader of ander eiendom platform. Hulle het almal lyk dieselfde en die metodes was maklik. Bestuur jou risiko, jou emosies, speel met tegniese aanwysers en jou lewe sal binnekort maklik en vloeiende geword. Natuurlik is dit nie gewerk het nie. Hoe meer ek demo-verhandel, hoe meer my verliese het. Hoe meer boeke ek lees, hoe meer dinge wat ek uitvind. Tog, ek wens ek het in die begin 'n boek soos hierdie dame handelaar het geskryf. Raghee probeer om ons te wys hoe om vinnig deeltydse handel, sonder om die krag van inligting, die hoofstad of die tyd dat die groot instellings of die voor - doen. En dit is 'n groot ding, want jy wil nie opgee jou voltydse werk in die begin. Dit kan 'n maklike versoeking wees, want 'n paar suksesvolle treffers kan ruik soos maklike geld, in 'n herhaalde ry. Maar die waarheid is dat jy nodig het om die vaardigheid aan te leer. En ek nodig het om dieselfde natuurlik doen. So vir my die boek lyk maklik nou toe ek het 'n paar vaardighede. Tog, ek nodig het dit so erg vroeër. So dit is 'n beginner tot intermediêre boek, dat ons gevestig. Tog, die boek is vol herhaal mooi raad. Dit begin deur te leer wat jy die toue. Byvoorbeeld, die meeste van die beginners soos net om te koop en nie te kort n voorraad. Dit is selfs meer geld sedert die beperkings ingestel n paar jaar gelede deur SEC teen kortsluiting. Tog, handel is geldig op beide rigtings, so hoekom nie gewoond raak met kortsluiting? Dan, Raghee stel om die basiese beginsels van die saak. Wat doen die kaarte vir jou sê? Wat is die marksiklusse? Wat is 'n mark geheue? Dit kan maklik wees om woorde vir 'n pro handelaar. Selfs vir 'n beginner, hierdie woorde Klink dit bekend. Maar oor die lang termyn die erkenning van die belangrike faktore wat 'n impak 'n forex paar waarde maak die verskil tussen 'n opwaartse en 'n afwaartse neiging. Of tussen jou moontlikheid ry hierdie tendens in die regte rigting. Met ander woorde, Raghee probeer om jou te leer hoe om te oorleef. En dit gee jou die regte gereedskap om dit te doen. Nog 'n probleem was dat min boeke wat ek tot dusver gelees het probeer om die belangrikste tegniese aanwysers toegepas vir forex verduidelik. Almal praat oor Fibonacci & ndash; en soms kan jy selfs 'n paar verwysings. Raghee Horner daarin slaag om 'n paar aanwysers wat die sleutel tot begrip van die markte is verduidelik. Die Elliott golfteorie was so ingewikkeld om my berei as eersteling, en hoe meer boeke wat ek gelees het, hoe meer onduidelik was dit â € in aansoek. Raghee sit dit by die werk lekker en maklik, sodat ek dan verstaan ​​dit en selfs toegepas vir 'n paar keer. En dit is net die helfte van die boek. & Ldquo; Forex op Vyf uur 'n week & rdquo; tree in die besonderhede van 'n paar forex pare en goedkeuring van hul eienaardighede. Ek gebruik om handel te dryf USD / CAD en haar kommentaar bevestig en uitgebrei 'n paar van my markhipotese. Dit is goed om 'n meer ervare handelaar om jou 'n paar van die lig agter die handel gordyne wys het. En Raghee daarin slaag om hierdie goed te doen. Dit is nie 'n maklike boek al is. Jy kan vinnig vlugtig deur, of jy kan dit stadig lees en vergelyk dit met jou eie ervarings. Jy kan selfs probeer om dit toe te pas in die praktyk, met 'n paar mooi suksesse, soos ek gedoen het. En jy kan 'n paar nare slaggate & ndash vermy; byvoorbeeld dié wat verband hou met die risiko bestuur, die tekening tafel waar jy die verskil tussen groei en mors jou handel kapitaal te doen. Dit is aan jou â € Raghee nou net gedoen het 'n mooi werk om te help jy met haar raad. & Ldquo; Forex op Vyf uur 'n week & rdquo; is 'n goed geskryf klein forex boek, goed om jou tyd werd. Geniet. Hierdie boek is gepubliseer in die Wiley Trading versameling. Openbaarmaking: Lank en kort in verskeie valuta pare. Geen relevant is vir 'n boekresensie ek dink.


No comments:

Post a Comment