Monday, October 17, 2016

Ryg Kla Teen Indië Info Line Ltd ( Iifl )

Draad: Kla teen Indië Info Line Ltd (IIFL) Kla teen Indië Info Line Ltd (IIFL) Geagte Meneer / Mam, Ek het aanlyn handel rekening as ekwiteit rekening in Indië Info Line Ltd het ek gevind my rekening grootboek is nie bevredigend nie. Daar het baie probleme in my rekening balansstaat (debiet / krediet). Ek het ten volle nagegaan my rekening besonderhede. Ek het ook betrokke by die saak departement, maar nie die reg te kry beantwoord. Selfs Indiese Info Line Ltd personeel het missbehave gedoen met my, sy naam is mnr Riaan, gepos in Patna Indië Info Line premies. Sahi Bhawan Kantoor. Eintlik mnr Riaan was saam met my na check my rekening besonderhede, maar hy het 'n vraag met my na 'n kommoditeit rekening oop te maak deur myself in Indië Info Line Ltd, sodat hy kan maklik vol sy Februarie 2011 maand teiken te vul. Acutually Ek was gereed om oop kommoditeit rekening, maar ek het vir hom gesê die eerste wat jy my lei hoe om handel te dryf in kommoditeitspryse sal ek oopmaak kommoditeit rekening, indien nie possbile om my te lei dan laat dit. Ek het vir hom gesê ek het reeds 'n rekening gelykheid rekening in jou maatskappy, sy genoeg. Eintlik tans was ek nie gereed weens Ek was ly probleme in my huidige aanlyn handel aandele rekening afgelope paar maande. Op my antwoord van die heer Riaan was ten volle kwaad op my, het hy vir my jy mors my tyd, kan jy nou gaan misbruik my ook. Ek het vir hom gesê as jy sal optree soos so aan my Ek is jou kliënt dan sal ek te lig om maatskappy indien meer nodig Ek sal hof toe gaan verbruiker of Patna Distrik Hof. Toe mnr Riaan antwoord my, kan jy enige waar gaan, jy is vry. In die verlede nog een geval is gedoen deur mnr Riaan met my oom handel rekening, het hy my oom handel rekening sonder sy permmision en hy was die koop en verkoop van aandele. toe my oom kom in kennis dat mnr Riaan so gedoen was hy in baie kwaad bui, maar my oom verlaat hom en vergeet van die saak. asseblief 'n blik op aangeleentheid my te help.


No comments:

Post a Comment